Субота, 27.04.2024, 10:17 | Головна| Мій профіль| Вихід
Ви увійшли як Гість| Група "Гості" | RSS


Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 73
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Завдання методичної роботи:
  • всебічне інформування педагогів про сучасні наукові педагогічні досягнення;
  • створення належних умов з метою сприяння підвищенню професійної майстерності педагогів через розвиток у них творчого потенціалу;
  • формування бажання працювати по-новому;
  • оволодіння змістом та методикою інноваційних педагогічних технологій; 
  • трансформація наукових ідей у педагогічну практику;
  • освоєння технологій розробки та застосування педагогічних інновацій;
  • моніторинг готовності вчителя до використання інновацій;
  • вивчення, узагальнення, поширення перспективного педагогічного досвіду, методична інструментовка матеріалів виставок педагогічних ідей і знахідок;
  • сприяння соціалізації педагогів і учнів в умовах інформаційного суспільства;
  • формування індивідуального стилю діяльності педагогів .
Інформаційно-методичне забезпечення діяльності в позашкільному закладі.
        Важливим фактором підвищення кваліфікації педагогів від рівня якої залежить удосконалення навчально-виховного процесу в закладі є методична робота. Саме вона забезпечує безперервний, системний характер науково-методичної роботи, безпосередньо пов’язаної з проблемами, над якими працюють педагоги, ходом і результатами якого є навчально-виховний процес. Дає можливість організаторам глибоко, впродовж певного часу вивчати діяльність їхньої роботи та паростки перспективного педагогічного досвіду.
        Відповідно до Закону України "Про позашкільну освіту” на виконання річного плану та структури методичної роботи закладу, на основі проведеного анкетування та аналізу діагностичних карток педагогів та з метою продовження науково-методичної роботи з педагогічними кадрами, запровадження сучасних інноваційних технологій, з метою підвищення професійної майстерності педагогів, здійснення ґрунтовного аналізу діяльності педагогічного колективу, визначальною науково-методичною проблемою над якою працюють педагоги закладу є "Інтерактивна освіта-інноваційна домінанта розвитку позашкільного закладу”.
        У рамках роботи над науково-методичною проблемою в закладі організована діяльність таких форм роботи:
        Науково-методична рада. Вивчення результатів діагностики.
        Науково-методична підготовка педагогічних працівників закладу:
  • адреснa творча майстерня;
  • психолого-педагогічний семінар;
  • проблемний семінар
  • засідання динамічної групи;
  • методичні об’єднання.
         Наукове забезпечення через засоби педагогічної інформації:
  • методичні рекомендації;
  • експрес-інформації "Нові методичні видання”;
  • консульпункт для педагогічних працівників закладу "Шлях до майстерності”;
  • інструктивно-методичні наради.
         Психологічна освіта педагогів:
  • психолого-педагогічні семінари;
  • тренінгові заняття;
  • індивідуальні консультації.
         Науково-дослідницька робота:
  • науково-досдіницька робота педагогів;
  • участь вихованців у МАН.
         Робота з новопризначеними педагогами:
  • наставництво;
  • Індивідуальні консультації;
  • "майстер-клас” (для молодих педагогів);
  • міська творча школа педагогів-позашкільниеків.
      

 

         Пріоритетними напрямами науково-методичної роботи в закладі є:

  • запровадження сучасних особистісно-орієнтованих форм і методів організації педагогічного процесу, комп’ютерно-орієнтованих технологій;
  • системний аналіз змісту, форм і методів навчально-виховного процесу;
  • впровадження наукових ідей у педагогічну практику;
  • науково-методичне забезпечення розвитку гурткової роботи;
  • розробка сучасних навчальних програм, посібників;
  • сприяння створенню оптимальних умов для інтелектуального розвитку кожної дитини як особистості, виявлення і розвиток її здібностей з урахуванням її вікових особливостей;
  • вивчення та узагальнення педагогічного досвіду керівників гуртків, студій закладу;
  • сприяння соціалізації педагогів та учнів в умовах інформаційного суспільства.
         При цьому значна увага приділяється різним формам роботи:
  • індивідуальним,
  • груповим,
  • колективним.
          Організована діяльність основних заходів науково-методичної роботи в закладі:
  1. засідання науково-методичної ради;
  2. інструктивно-методичні наради;
  3. засідання динамічної творчої групи з питання "Організація пізнавальної діяльності учнів, формування художньо-естетичних інтересів в процесі навчання”.;
  4. адресний семінар з питання ”Організація роботи керівника гуртка з розвитку та підтримки творчого потенціалу гуртківця";
  5. індивідуальні та групові консультації;
  6. наставництво;
  7. круглий стіл "Професійний портрет педагога”;
  8. творчі звіти керівників гуртків, студій з самоосвітньої роботи;
  9. методоб’єднання в закладі;
  10. організація роботи з молодими педагогами.
           Значна увага в закладі приділяється участі педагогів в основних творчих заходах:
  •  захист-презентація власних "Кейсів”;
  • тиждень педагогічної майстерності;
  • виставка-презентація педагогічних посібників;
  • заочний конкурс творчих занять гуртків, студій в закладі;
  • відкриті заняття гуртків, студій в закладі;
  • участь у Всеукраїнському конкурсі серед педагогів позашкільних навчальних закладів України на кращі освітні проекти, програми, посібники з проблем духовного виховання підростаючого покоління;
  • творчі портрети гуртків, студій закладу;
  • участь у педагогічних фахових конкурсах;
  • висвітлення матеріалів з досвіду роботи в засобах масової інформації.
           В методкабінеті закладу створено інформаційний банк даних:
  1. Обдарована дитина (який містить інформацію про обдарованих дітей, відомості про переможців міських, обласних та Всеукраїнських оглядів, конкурсів);
  2. Банк діяльності навчально-виховного процесу в позашкільному закладі (в якому знаходяться матеріали на електронних носіях проведення: засідань динамічних груп, відкритих занять, творчих портретів гуртків та творчих звітів закладу, творчих звітів педагогів над методичною темою);
  3. Методичні рекомендації з питань діагностики закладу (методичні розробки, пам’ятки з питань навчально-виховного процесу в закладі);
  4. Банк шляхів оновлення сучасного гурткового заняття ( методика проведення гурткових занять в позашкільному закладі на сучасному рівні);
  5. Банк даних кращого позашкільного закладу ( з досвіду роботи кращих позашкільних закладів області, України);
  6. Проектна діяльність гурткової роботи в позашкільному закладі.
  7. Сучасне гурткове заняття "Яким йому бути?”
           В методкабінеті ЦДЮТ оформлені матеріали:
  • "Самоосвіта-найважливіша умова підвищення рівня фахової майстерності”;
  • "На допомогу молодому педагогу”;
  • "З досвіду роботи позашкільних закладів”.
          Розміщені наглядно-інформаційні куточки:
  • Матеріали атестації; -Втілюємо проектну діяльність;
  • Структура методичної роботи в закладі;
  • Вивчаємо досвід колеги;
  • На допомогу керівникам гуртків, студій позашкільного закладу.
         В наявності нормативно-правова база, навчальні програми відповідно до напрямків роботи гуртків, студій. Ведеться вся необхідна ділова документація.
Науково-методичну роботу в закладі координує заступник директора
 
* * * * *
         Характерною ознакою моєї методичної діяльності є постійний пошук шляхів та засобів удосконалення структури і змісту навчально-методичного забезпечення виховного процесу в навчальних закладах міста, створення динамічної системи методичної роботи з координаторами ДЮО, педагогами-організаторами.
        Шепетівський міський ЦДЮТ є інформаційно-методичним центром ДЮО міста. Тому в закладі створено багаторівневу систему інформаційно-методичного забезпечення діяльності дитячо-юнацьких об’єднань, клубів, секцій загальноосвітніх навчальних закладів міста.
       Основними завдання методичної роботи є:
  • спрямувати зміст форм методичної роботи на виконання Закону України „Про освіту”, Національної доктрини розвитку освіти України, Закону України „Про позашкільну освіту”; Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації»;
  • створення акмеологічного центру (АЦ) з метою сприяння підвищенню професійної майстерності педагогів через розвиток у них творчого потенціалу;
  • сприяти розвитку абнотивності педагога;
  • забезпечити реалізацію особистісно зорієнтованих технологій, інтерактивних технологій навчання й виховання в усіх елементах структури педагогічного процесу.
Цікавими формами «живого спілкування» є - «Консультпункт координаторів по роботі з ДЮО».
 
         
         В ЦДЮТ створено базу інформаційного забезпечення діяльності ДЮО загальноосвітніх навчальних, позашкільних закладів міста, в межах діяльності якої існує «Інформаційний банк даних про дитячі об’єднання, клуби, секції, гуртки, студії». В якому міститься оперативна інформація про напрям роботи, мережу діяльності об’єднань, контингент вихованців, педагогічні кадри.
         Ексклюзивним є і «Банк індивідуальності», що містить інформацію про педагогів-новаторів, інноваційні форми роботи, досягнення творчих гуртків, об’єднань тощо.
         Сучасною формою роботи з координаторами є «Методична відеотека», до якої зібрано відеозаписи, мультимедійні презентації з досвіду роботи кращих занять гуртків, засідань.
         Окрім, методичної роботи з педагогами, значна увага приділяється роботі з учнівською молоддю. Так, на базі ЦДЮТ було організовано роботу «Школи лідерів» з чиста активістів загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів міста. Метою створення такої «Школи» було включення молоді у громадське життя школи, міста, оволодіння відповідними самоуправлінськими вміннями і навичками, формування особистості з глибоко усвідомленою громадською позицією.
 
 
 

Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, проспект Миру,4,
тел./ф.:(03840)5-37-64,

e-mail:art-craft@ukr.net

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Україні
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



Шепетівський центр дитячо-юнацької творчості © 2024

Безкоштовний хостинг uCoz