Четвер, 25.02.2021, 06:03 | Головна| Мій профіль| Вихід
Ви увійшли як Гість| Група "Гості" | RSS


Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Режим роботи закладу позашкільної освіти в умовах карантину

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК

організації освітнього процесу

 в 2020-2021 навчальному році в період карантину

в Шепетівському міському ЦДЮТ

З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, на виконання Постанови Головного санітарного лікаря України від

22  08.2020 № 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»

розроблено тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Шепетівському міському ЦДЮТ.

 

Правила перебування в закладі в умовах адаптивного карантину.

 Вимоги щодо організації освітнього процесу

Суворо дотримуватися принципів соціального дистанціювання, правил гігієни, використання засобів індивідуального захисту та уникнення масових скупчень осіб.

Вхід до приміщень закладу дозволяти при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватись під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу використання захисних масок є обов’язковим. Для вихованців-дошкільників вхід та пересування приміщеннями закладу дозволяється без використання захисної маски.

До 15.09.2020 затвердити розклад навчальних занять у першу та другу зміну. Врахувати навчання гуртківців у ЗЗСО у дві зміни. Максимально спланувати заняття у першій половині дня для дошкільників та максимально збільшити кількість гурткових занять по суботах (додаток 1).

Затвердити маршрут входу та виходу вихованців в приміщення закладу (додаток 2).

Закріпити за гуртками навчальні кабінети для мінімізації пересування вихованців у приміщеннях закладу (додаток 3).

Затвердити алгоритм вхідного скринінгу для персоналу закладу та правила поведінки персоналу в умовах карантину (додаток 4).

Затвердити алгоритм моніторингу  вихованців на наявність ознак інфекційного захворювання (додаток 5).

Затвердити алгоритм дій при виявленні симптомів хвороби під час освітнього процесу (додаток 6).

Виокремити кабінет для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури (приміщення з окремим входом зі сторони спортивного майданчика). Після вилучення дитини із ознаками ГРХ з даного приміщення проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь.

До 15.09.2020 запропонувати батькам вихованців, які належать до категорій, яким не рекомендовано перебування в закладах освіти (особам із хронічними легеневими хворобами; особам, які мають розлади імунної системи; особам із захворюванням на цукровий діабет тощо), продовжити навчання за формами здобуття позашкільної освіти, що максимально відповідають потребам їхнього захисту та безпеки.

 З 15.09.2020 впровадити в закладі обмежувальні заходи стосовно відвідування закладу сторонніми особами. Забороняється допуск до навчального закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснювати переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

Під час карантину обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів тощо)  в закритих приміщеннях, окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладу – проведення педагогічних рад, засідань атестаційних комісій тощо.     

 З 15.09.2020 визначити Ісаєнко О.В. – заступника директора з навчально-виховної роботи відповідальною за координацію проведення інформаційних заходів з профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19), інших респіраторних захворювань.

Заступникам директора з навчально-виховної роботи Ісаєнко О.В, адміністративно-господарчої частини Остапчук А.А.:

Здійснювати щоденний контроль за виконанням положень Тимчасового порядку організації освітнього процесу.

До 15.09.2020 забезпечити проведення та дотримання інструктажу для працівників щодо запобіганню коронавірусної інфекції, дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

15. З 15.09.2020 дозволяється вносити зміни до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації.

У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби (СОVID-19) в одного з вихованців, всі інші гуртківці відповідної групи визнаються такими, що потребують самоізоляції. Інформація про виявлений випадок повідомляється в управління освіти.

Заступнику директора з адміністративно-господарської частини Остапчук А.А.:

17.1. З 10.09.2020 організувати здійснення прибирання усіх навчальних приміщень та прилеглої території закладу (дезінфекція поверхонь, перевірка вікон щодо забезпечення

наскрізного та кутового провітрювання; відкриття та дезінфікування жалюзійних решіток на отворах вентиляційної системи, тощо).

17.2. До 15.09.2020 на усіх входах передбачити місця для дезінфекції рук та розміщення контейнерів для використаних засобів індивідуального захисту тощо.

17.3. До 15.09.2020 забезпечити встановлення електросушарки для рук.

17.4. До 15.09.2020 забезпечити раціональне використання запасних виходів із закладу, використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху 

коридорами тощо.

17.5. До 15.09.2020 забезпечити наявність у кімнатах гігієни рідкого мила та паперових рушників.

17.6. До 15.09.2020 забезпечити централізований збір ЗІЗ з подальшою утилізацією відповідно до укладених угод на вивіз твердих побутових відходів.

Керівникам гуртків:

18.1 До 15.09.2020 створити умови для мінімізації ризику інфікування, збільшення вільного простору в навчальних приміщеннях (прибирання зайвих меблів, устаткування,

килимів, м’яких іграшок тощо).

18.2.  Перед початком занять проводять опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. В разі виявлення

ознак ГРХ, за відсутності батьків, всі гуртківці в групі одягають маски, а вихованець з ознаками хвороби ізолюється у спеціальне приміщення, про що повідомлюють

батькам.    

18.3 З 15.09.2020 за сприятливих погодних умов організовувати проведення занять на відкритому повітрі.

18.3 З 15.09.2020 відмінити види діяльності на гурткових заняттях, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між вихованцями (крім гуртків хореографічного

напряму тощо).

18.4 До 10.10.2020 організувати виявлення рівня опанування вихованцями навчального матеріалу, яким вони оволодівали під час карантинних обмежень самостійно або із

використанням технологій дистанційного навчання.

18.5 До 20.10.2020 визначити необхідність організації повторення матеріалу, сплановати та організувати систематизацію та узагальнення навчального матеріалу, актуалізацію

окремих тем, передбачивши визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу вихованцями тощо.

18.6 Забезпечити систематичне провітрювання навчальних приміщень між уроками не менше 10 хвилин.

18.7. 15-17.09.2020 провести та забезпечити виконання вихованцями закладу  інструктажів щодо запобіганню коронавірусної інфекції, дотримання правил респіраторної

гігієни та протиепідемічних заходів.

18.8. Керівникам гуртків провести профілактичні бесіди з батьками вихованців щодо необхідності наявності засобів індивідуального захисту у вихованців (антисептичних

засобів, респіраторів, дезінфікуючих антисептиків, вологих серветок тощо.

 

Вимоги щодо організації харчування

 

  1. Вихованці закладу у разі необхідності приносять домашню їжу до закладу у власних харчових боксах. Перед вживанням їжі вихованці мають ретельно вимити руки з милом.
  2. Функціонування питних фонтанчиків не дозволяється. Вихованці приносять питну воду у власному посуді або у фасованій питній тарі.

Алгоритм вхідного скринінгу та правил поведінки працівників

 

  1. Працівники закладу перед початком робочого дня (відповідно до розкладу) проходять термометрію на запасному вході в основне приміщення.
  2. Заступники директора закладу Остапчук А.А., Ісаєнко О.В. оглядають працівників закладу перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).
  3. Допуск до роботи працівників закладу здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски). Захисні маски можуть не використовуватись під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу використання захисних масок є обов’язковим.
  4. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами, такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря. Про такий випадок повідомляється директору та робиться відмітка в Журналі Термометрії про недопущення до роботи.
  5. При появі підвищеної температури тіла (вище 37,2оС) або респіраторних симптомів вдома працівник закладу повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.
  6. Обмежити близькі контакти між персоналом. За можливості максимально використовувати засоби зв’язку (інтернет, телефон) для вирішення питань, що не потребують особистого контакту.
  7. Усі працівники закладу мають бути забезпечені засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години.
  8. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.
  9. Педагогічний склад закладу перед початком занять проводить опитування гуртківців щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

Алгоритм моніторингу гуртківців на наявність ознак інфекційного захворювання

 

  1. Зустріч дітей перед гуртковим заняттям здійснюється керівниками гуртків, відповідно на входах визначений у додатку 2.
  2. Відповідальна особа проводить візуальний огляд дитини на наявність інших симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття у дитини та/або у дорослого, який її супроводжує.
  3. Якщо у дитини визначено температуру тіла вище 37,2оС або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається.
  4. Якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря.
  5. Якщо дитина прийшла сама, то на дитину одягається медична маска. Дитина супроводжується педагогом до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та за необхідності - швидка медична допомога.
  6. Дані дитини, в якої виявлені респіраторні симптоми або підвищена температура тіла, записуються та передаються медичній сестрі закладу для ведення обліку таких дітей.
  7. Після того, як дитина з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами була відсторонена від освітнього процесу, до навчального закладу вона може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування навчального закладу.

Алгоритм дій при виявленні симптомів хвороби під час освітнього процесу

  1. При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,1 °С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) гуртківцю одягають медичну маску, проводять його в ізоляційну кімнату та повідомляють батьків або опікунів. Сповіщають медичного працівника закладу для надання медичної допомоги на догоспітальному етапі.
  2. При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,1°С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) у працівника закладу, він/вона негайно відсторонюється від роботи. За можливості, він/вона самостійно повертається додому та негайно звертається до сімейного лікаря. За тяжкого стану, на працівника одягається медична маска, він/вона відправляється в ізоляційну кімнату, де чекає прибуття машини «Швидкої допомоги».
  3. Після вилучення особи з симптомами інфекційного захворювання в тих приміщеннях, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь.
  4. У випадку підтвердження в учня або працівника закладу СОVID-19, проводиться визначення кола контактних осіб. Усі контактні особи відправляються на самоізоляцію під медичний нагляд сімейного лікаря на 14 днів з дня останнього контакту з особою, в якої підтверджений випадок СОVID-19.

 

Після завершення карантину заклад буде працювати у звичному режимі.

 

 

 


Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, проспект Миру,4,
тел./ф.:(03840)5-37-64,

e-mail:art-craft@ukr.net

Пошук
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Україні
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



Шепетівський центр дитячо-юнацької творчості © 2021

Безкоштовний хостинг uCoz