Ляльковий театр
«ДОЛОНЬКИ»
Свій ляльковий театр "Долоньки " ми будували з великим захопленням. Було створено проект по створенню цієї ланки театру, який ми успішно завершили в 2009 -10 навчальному році перемогами на міському та обласному рівнях . Дуже важливо підібрати яскраву і цікаву п'єсу, щоб була цікава учням початкових класів і її можна було легко втілити на сцені.
2011рік свято «Пригода у ніч на свято Миколая»
Традиції
На початку навчального року я проводжу бесіду з батьками по темі "Мистецтво – прекрасний вихователь" і знайомлю з планом виховної роботи, в який включаю родинні свята і концерти. Звертаю увагу, що мистецтво, зокрема театр, ростить активну, самостійну людину, що не губиться в потоці сучасного життя. Підводжу батьків до думки, що крім загальної, дитина може отримати естетичну освіту .
У нас є традиція: до батьківських зборів, міських і обласних конкурсів , родинних свят любимо готувати прем'єри. Наші батьки отримують величезне задоволення від спостерігання за грою власних дітей.
На заняттях гуртків діти пробують свої сили в різних ролях: актора, режисера, художника, музиканта. Наші діти не втрачають вільний час даремно, їхнє дозвілля змістовне. Звичайно, гуртки не ставлять за мету ростити майбутніх акторів, художників або письменників.
Ось який у нас репертуар:
В.Чеповецький – « Ти –курчатко,я-курчатко»- переможець міського конкурсу лялькових театрів,(2009).
«Школа джунглів» - переможці міського конкурсу і дипломанти ( 2- місце )обласного конкурсу «Чарівний світ ляльок» в м. Хмельницькому .(2010)
«Село Колобкове »- переможці міського конкурсу –огляду лялькових театрів .(2011)
І це лише масштабні п'єси, а скільки маленьких одноактних казочок ми приготували нашим малюкам-то і не перерахувати .
На заняттях гуртків діти пробують свої сили в різних ролях: актора, режисера, художника, музиканта. Наші діти не втрачають вільний час даремно, їхнє дозвілля змістовне. Звичайно, мої гуртки не ставлять за мету ростити майбутніх акторів, художників або письменників.
Але я цілком згодна з думкою вченого-психолога Л.С. Виготського: "Не слід забувати, що основний закон дитячої творчості полягає в тому, що цінність його варто бачити не в результаті, не в продукті творчості, а в самому процесі. Важливо не те, що створять діти, важливо те, що вони створюють, діють, вправляються у творчій уяві і його втіленні. У дійсній дитячій постановці усе – від завіси і до розв'язки драми – повинне бути зроблено руками й уявою самих дітей, і тоді тільки драматична творчість одержить усе своє значення і усю свою силу в додатку до дитини!". |