Студія «Кольорові долоньки»
керівник студії Конюк Наталія Анатоліївна
Студія «Кольорові долоньки»(початкова підготовка до школи) міського центру дитячої та юнацької творчості працюють за програмою затвердженою ХОІППО, управлінням освіти і науки облдержадміністрації м. Хмельницький. 2003р.
Навчання в дитячій студії по підготовці до школи розглядається як етап формування позитивного відношення до школи, підготовки дитини до неї.
Основне завдання студії – готувати дітей до шкільних навантажень, допомогти їм у подоланні перших сходинок на шляху до школи, перших шкільних труднощів, розвивати творчі та інтелектуальні здібності дітей, дати конкретні знання та навички з математики, грамоти, письма, дитини і навколишнього світу, англійської мови, образотворчого мистецтва, основ здоров’я, фізичної культури, пізнавально - ігрової діяльності.
Заняття художньо-естетичного передбачають належний рівень сформованості у дітей уяви, фантазії, сенсорних відчуттів, естетичного сприйняття, образного мислення. Вони базуються на формуванні уміння відчувати, бачити гарне в об’єктах довкілля, порівнювати і оцінювати їхні естетичні ознаки та вносити елементи прекрасного в життя.
У дітей 4-6 років переважає мимовільне запам’ятовування , для них характерні конкретність мислення, нестійкість уваги. Активність дітей, стійкість їх уваги залежить від виду діяльності. Ведучою формою діяльності дошкільнят є гра. Гра-це своєрідна школа підготовки до праці, школа спілкування дитини. Діти 4-6 річного віку з задоволенням беруть участь у рухливих іграх, а також в іграх з елементами змагань.
Інтенсивність навчального процесу, підвищення емоційного настрою дітей забезпечується широким використанням яскравої наочності, іграшки, ТЗН, методичної та довідкової літератури.
Привчаємо дітей самостійно організовувати рухливі ігри й виконувати вправи на прогулянці, чітко використовувати загально розвивальні вправи.
Оптимальна чисельність групи для занять не більше 15 дітей, групи комплектуються за бажанням.
Тривалість одного заняття 30 хвилин. У перервах між заняттями (10-15 хвилин) проводяться динамічні паузи (комплекси фізичних вправ, рухливі ігри), організовується трудова діяльність з підготовки матеріалів до наступного заняття, лагодження іграшок, тощо. Протягом тижня діти навчаються 3 дні за такими предметами та кількістю годин:
№пп | Назва предмета | Кількість годин |
1 |
Мовленнєве спілкування. Навчання грамоти. |
108 (3год.в тиждень) |
2 |
Цікава математика. |
72 (2год.в тиждень) |
3 |
Дитина і навколишній світ |
36 (1год.в тиждень) |
4 |
Образотворче мистецтво |
36 (1год.в тиждень) |
5 |
Логіка |
36 (1год.в тиждень) |
6 |
Англійська мова |
72 (2год.в тиждень) |
7 |
Природа та фантазія |
36 (1год.в тиждень) |
8 |
Етика і естетика |
36 (1год.в тиждень) |
9 |
Художня література |
36 (1год.в тиждень) |